Semnele unei Mari Afaceri MLM

Există multe companii care oferă afaceri MLM, dar puţine se bazează pe practicile de afaceri ce onoreaza timpul consumat, si ofera stabilitate pe termen lung.

Există unele indicii pentru a recunoaşte o buna afacere MLM: produse de calitate, bonusuri, stabilitate financiară, experienta in domeniu, oportunităţi de venit, prezenţă internaţională, produse consumabile, etc.

Iată 10 indicatori - cheie ai unui MLM de succes:

Calitatea produselor - O linie de produse puternică este una dintre cele mai importante caracteristici ale afacerii. Este extrem de dificil sa fim credibili atunci când vindem un filtru de apa, iar apoi - peste un minut, o pereche de pantofi. O companie ar trebui să aibă produse de calitate, de care ne amintim la mult timp după ce am primit stimulente de preţ sau de volum.

Fără depăşiri - Nimeni din rețea nu trebuie să fie promovat vreodată într-o poziţie mai sus de sponsorul său. În cazul în care înscrii un distribuitor care exceleaza în vanzari, acestea te vor ridica și pe tine automat până la nivelul următor, atunci când el primește o promovare. Caută un plan de marketing care este proiectat pentru a te recompensa pentru introducerea de "superstaruri" în afacere.

Fără retrogradări - Un distribuitor nu poate fi retrogradat din cauza inactivităţii din vânzări. Odată ce a fost promovat la un anumit nivel, ele va rămâne la acel nivel. Un plan de marketing bun vă permite să vă relaxaţi, dacă aveţi nevoie.

Bonusuri calculate din preţul de vânzare al produsului - bonusurile ar trebui să fie achitat la cheltuielile cu amănuntul ale produsului, nu la preţurile de distribuitor (en-gros). Aceasta înseamnă că mai mulţi bani se întorc înapoi la distribuitor.

Stabilitate financiară dovedită - O creştere solidă, echilibrată este întotdeauna semnul unui bun MLM. Pentru a observa aceasta este adesea de ajutor să privim la diversificarea activităţilor companiei. De asemenea, graficul de creştere al vanzărilor companiei ne indică cifrele de vânzări şi tendinţele viitoare ale proiectului. De asemenea, este utilă și vizualizarea istoricului vânzărilor pe întreaga istorie a companiei.

Minim 5 ani de experienţă în domeniu - Un MLM cu reputaţie bună ar trebui să aibă cel puţin cinci ani de experienţă şi o creştere solidă pe parcursul existentei companiei. Un MLM bine stabilit va trece cu bine primele 18 luni, ce au o importanță crucială, printr-o gestionare solidă, un plan de afaceri puternic, distribuitori motivați şi produse de calitate.

Mai multe oportunităţi de venit - Prin oferirea unei varietăți de oportunităţi de venit ce sunt oferite distribuitorilor, se obține avantajul lucrului după un program liber ales, cu timp parţial sau cu normă întreagă, de la birou sau de la domiciliu. Un avantaj cheie în a fi implicat într-un MLM de calitate este faptul că vă puteţi bucura simultan de mai multe oportunităţi de a câştiga bani. Atunci când cautați un MLM bun, alegeți unul care ofera distribuirea profitului, bonusuri de conducere şi drepturi de autor.

Produse consumabile - Produse consumabile sunt ideale pentru o afacere MLM, pentru că astfel puteţi construi cu uşurinţă o rețea de clienţi fideli care doresc să achiziţioneze în mod regulat produsele. Un consum activ de bază este cheia pentru o afacere MLM eficientă. Această rețea poate fi construită doar dacă produsele sunt consumabile și de calitate. De exemplu, este foarte dificil să se dezvolte o afacere MLM care vinde, din start, alarme de securitate.

Reţea de sprijin extinsă - o reţea extinsă de sprijin este crucială în succesul afacerii dvs. cu un MLM. De la depozite la seminarii de formare şi stimulente, distribuitorului trebuie să-i fie oferită o varietate de oportunităţi pentru a-l sprijini în construirea afacerii sale. Succesul tau afectează în mod direct succesul companiei; prin urmare, sistemul lor de sprijin ar trebui să reprezinte această idee.

Prezenţa internaţională - O companie care este dezvoltată în întreaga lume arată creştere, fiabilitate şi produse de calitate. Acest lucru evitențiază şi înregistrarea mai multor succese anuale în istoria companiei. Cele mai multe companii care s-au extins la nivel internaţional sunt stabile şi au experienţă amplă în domeniu.

Comert P7