Ce este Multi-Level Marketing?

MLM înseamnă transferarea unor produse sau servicii de la producător sau furnizor către consumatori, prin intermediul unor distribuitori care sunt recompensaţi după volumul activităţii personale şi a structurii sale pe mai multe nivele. Network Marketing sau MLM (Multi-Level Marketing) este de fapt un marketing pe mai multe nivele sau în reţea. Marketingul înseamnă pur şi simplu transferarea unui produs sau serviciu de la producător sau furnizor la consumator, Multi înseamnă mai mult de unul, iar Level înseamnă nivel sau generaţie.

Multi-Level Marketing (sau Network Marketing) este o formă de comerţ, diferită de cea desfăşurată prin magazine, care are ca scop circulaţia produselor, oferind partenerilor săi oportunitatea unui venit suplimentar în timpul liber, prin formarea unei reţele de consumatori fideli.

Citește mai departe...

Care e diferenta intre MultiLevel Marketing si Network Marketing?

De fapt, Network Marketing şi Multi Level Marketing (MLM) sunt termeni diferiţi utilizaţi pentru acelaşi sistem de marketing. 

Marketing în reţea, MLM, Multi-Level Marketing sau Network Marketing, reprezintă o afacere în care companiile plătesc pentru reclamă numai după ce produsele lor sunt vândute.
Prin această strategie originală, extraordinara putere a reclamei este pusă la lucru în mod sistematic şi profitabil pentru toţi participanţii la afacere.

Citește mai departe...

Semnele unei Mari Afaceri MLM

Există multe companii care oferă afaceri MLM, dar puţine se bazează pe practicile de afaceri ce onoreaza timpul consumat, si ofera stabilitate pe termen lung.

Există unele indicii pentru a recunoaşte o buna afacere MLM: produse de calitate, bonusuri, stabilitate financiară, experienta in domeniu, oportunităţi de venit, prezenţă internaţională, produse consumabile, etc.

Iată 10 indicatori - cheie ai unui MLM de succes:

Citește mai departe...

Avantajele afacerii MLM Forever

Multi Level Marketing-ul (numit si Network Marketing, datorită organizării oricărui plan de marketing intr-o retea) este considerat astăzi de tot mai multi economisti si specialisti în vânzări drept „afacerea viitorului”.

Sistemele clasice de vânzări încep să fie tot mai mult depăsite de ritmul actual al dezvoltării productiei si consumului de bunuri si servicii. Si nu doar retelele de MLM sunt solutia la noile tendinte ale comertului actual, ci si sistemul vânzărilor online, iar combinarea acestora două va duce la modificări tot mai profunde în privinta marketing-ului la nivel global.

Este evident că lumea internetului si a comunicării fără limite va determina o explozie veritabilă a unei forme de comert complet necunoscută cu doar două decenii în urmă. Si, dacă vrem carieră în vânzări, cred că ar trebui să fim prezenti acolo unde vine valul!

Tot mai multe companii mari, celebre, distribuie produse, servicii, asigurări în sistem MLM. Important este de observat că aceste companii de MLM nu vând doar produse, ci, în forma micii francize, chiar planul de afaceri si un sistem standardizat de distributie.

Citește mai departe...